viernes y sábado, teatro en Auditorio Vilagarcía. Entrada? (proximamente a la venta) 

FARIÑA, O ESPECTÁCULO TEATRAL  


Fariña chega ao teatro. Tralo libro e a serie, embarcámonos na aventura de contalo a través do teatro. Unha forma nova, distinta e moito máis próxima de narrar a historia do narcotráfico en Galicia. Unha obra con comedia, música, drama e reflexión.

O espectáculo xirará por toda Galicia a partir do 25 de outubro e as entradas xa están á venda na web farina.gal. E -aviso- están voando.

É a miña primeira experiencia como (algo parecido a) productor, pero formar parte dun proxecto con Xosé A. Touriñán e Ainé Proudccións faino todo sinxelo. Ver o equipazo e elenco que dan forma a esta obra é ilusionante.

Por si fora pouco, a BSO da obra corre a cargo de Novedades Carminha, que crearon este temazo en exclusiva para o espectáculo:

https://www.youtube.com/watch?v=VEF72P_UsYM

Vémonos nos teatros! ----> farina.gal

(Nacho Carretero)

Entradas ya a la venta en ATaquilla para:
A Coruña 25 e 26 de outubro
Carballo 1 de novembro
Ferrol 8 e 9 de novembro
Vigo 16 e 17 de novembro
Pontevedra 22 e 23 de novembro
Santiago 30 de novembro e 1 de decembro
Narón 13 e 14 de decembro
Lugo 20 e 21 de decembro
(proximamente) Vilagarcía 10 e 11 de xaneiro
(proximamente) Ourense 17 e 18 de xaneiro
Cangas 31 de xaneiro e 1 de febreiro

SINOPSIS 


Nacho Carretero y Xosé A. Touriñán llevan al teatro Fariña, una adaptación de la exitosa obra de Carretero sobre la historia del narcotráfico en Galicia en las últimas décadas del pasado siglo. Dirigida por Tito Asorey, cuenta en su elenco con Marcos Pereiro, María Vázquez, Sergio Zearreta y Cristina Iglesias, además del propio Touriñán.

Fariña no permite al espectador ni acomodarse en la butaca. En una imponente descarga suceden conversacioneas entre chicos y vecinos de las villas hablando, comprando, consumiendo y manejando con soltura el famoso Winston de batea. El fenómeno ya está en marcha.

El elenco de actores entran y salen de la escean metiéndose en la piel de decenas de personajes entre situaciones familiares: un alcalde corrupto dispuesto a financiar una verbena, los vecinos más nuevos probando la mercancía a escondidas...

El salto al narcotráfico ocurre en el escenario con la misma soltura con la que tuvo lugar en la realidad.

De pronto, en escena, se escucha acento colombiano y marroquí. Se escuchan ritmos de percusión y canciones. Se escuchan bromas y bravuconadas. Las drogas toman el control: ostentación y subidón llenan el teatro. Y, de nuevo como sucedió en realidad, aparece la tragedia. En forma de madres, jovenes hundidos y, por fin, operaciones policiales.

Todo cabe sobre un escenario que recoge un recorrido fiel por este oscuro capítulo de la historia de Galicia desde un punto de vista único. Un viaje en el tiempo desde una óptica próxima, real y familiar, con la sensación final, y la reflexión que el espectador hace al salir del teatro, llegando a adquirir una eficacia inédita.


ELENCO 


Xosé A. Touriñán, Marcos Pereiro, María Vázquez, Sergio Zearreta e Cris Iglesias protagonizan unha adaptación de José L. Prieto da obra de Nacho Carretero, dirixida por Tito Asorey.


10ene, 12ene
enero 2020  
 
Top